Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с помпа на съединител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Явно при двулитровите мотори нещата са съвсем други. При 1,8 нещата не стоят така. Цилиндъра отдолу въобще не се вижда, не се захваща по този начин и стои не на такава планка.
    при теб нещата са перфектни от тази гледна точка.
    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
      Явно при двулитровите мотори нещата са съвсем други. При 1,8 нещата не стоят така. Цилиндъра отдолу въобще не се вижда, не се захваща по този начин и стои не на такава планка.
      при теб нещата са перфектни от тази гледна точка.
      Е как така колега и аз съм го сменял от долу и много ясно се вижда - точно от горе не знам как го сменяте?
      Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
      Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
      "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
      When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

      Comment


      • #18
        Ок! Може и да сте прави! Аз съм го сменял преди 2 години и отгоре. Пак казвам , че не съм пробвал отдолу и говоря само според наблюденията ми при смяната отгоре. При удобен случай ще се навра под колата и ще се убедя сам!
        Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

        Comment


        • #19
          Кви са тези ваши коли 1,8 ли 1,10 ли. Абе как може да говориш, че сменяш цилиндърчето като разглобиш половината кола. Май само окачването не си разглобил? Ето за това алфите имат лоша репутация. Щото такива като вас нямат подход към техниката изобщо. По-добре разчитайте на някой сервиз от колкото на собствените си умения.
          Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

          Comment


          • #20
            Както кажеш, BOSS!
            Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Petronii Покажи съобщение
              Кви са тези ваши коли 1,8 ли 1,10 ли. Абе как може да говориш, че сменяш цилиндърчето като разглобиш половината кола. Май само окачването не си разглобил? Ето за това алфите имат лоша репутация. Щото такива като вас нямат подход към техниката изобщо. По-добре разчитайте на някой сервиз от колкото на собствените си умения.
              много разбирачи се извъдихте, това започва да ми прилича на пишкомерене
              АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
              FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

              Comment


              • #22
                За което се ивинявам още веднъж на колегата с проблема!
                Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Xman Покажи съобщение
                  много разбирачи се извъдихте, това започва да ми прилича на пишкомерене
                  Пуснах снимки видя се отдолу как седи... Какво да пиша повече аз...
                  Всеки да си го сменя как си иска...
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #24
                    Правилно. Форумът е за това да се разискват, коментират и по възможност да се решават малки проблеми. По-важно е всеки в коментарите си да поставя проблема точно, а отговарящия да взима участие по-професионално.
                    Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                      Ще оставя снимките да говорят...
                      Дано излезе нещо
                      Има разлика маи в работните цилиндри по тия коли наще...
                      Захващането при мен е с две гаики!!Различни на диаметър ,а на планката има две шпилки... (и те различни естествено)

                      Искам това да го види колегата от Радомир...
                      Колега , гледам но при мен не е така . Не си мисли че се заяждам или нещо такова . Сега ми става ЯСНО че при различните модели е различно. Аз и смяната на крушките на фаровете я извършвам за 1 час . Ако има по лесен начин ще се радвам да го разбера . Все пак форума е за това да си помагаме и подкрепяме.
                      Обороти му е майката...

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                        Ок! Може и да сте прави! Аз съм го сменял преди 2 години и отгоре. Пак казвам , че не съм пробвал отдолу и говоря само според наблюденията ми при смяната отгоре. При удобен случай ще се навра под колата и ще се убедя сам!
                        Не са прави. Смяната се извършва, както го е написал ivoshaklev. Помпата на 2.0 е на снимките на mimouzunov и, отново, както беше написано преди това няма нищо общо като положение и захващане с на 1.7 и 1.8. Само гумичките са еднакви. А колегата Ass или е с 2.0 или е със сменявана кутия от такава и е монтирана барабар с помпата . Обратната интервенция я има вече при VFTI. При 1.7 и 1.8 20 мин. трудно стигат само да се пребориш със свалянето на акумулатора и стойката му .
                        Last edited by TRENDi; d.m.y г., 00:14.
                        75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                        155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                        FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                        Мненията са като задниците - всеки си има!

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
                          А колегата Ass или е с 2.0 или е със сменявана кутия от такава и е монтирана барабар с помпата : .
                          Е ти ме уби.........
                          Еднакви ли са иначе скоростните кутии на 2.0 и 1.8?
                          Двигателя със сигурност е 1.8 ама скоростната кутия каква е............??????????
                          Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
                          Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
                          "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
                          When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Ass Покажи съобщение
                            Е ти ме уби.........
                            Еднакви ли са иначе скоростните кутии на 2.0 и 1.8?
                            Двигателя със сигурност е 1.8 ама скоростната кутия каква е............??????????
                            На 1.7, 1.8 и 2.0 кутиите са еднакви на външен вид и захващане. Разликите са в предавателните числа.

                            П.С. Значи малко съм се пообъркал. Разгледах манюалите и еПер-а и се оказа, че не е задължително, това, което съм написал за колата на колегата Ass. Жабарини е слагал, какъвто работен цириндър е имал под ръка . Вариантите са си 2(явно без значение от мотора). 2-ките в повечето случай като на снимките на mimouzunov, 1.7 -ците с варианта за разглобяване на половината кола, а на 1.8 - миксирано.

                            На картинка 1 - варианта за бърза смяна. На картинка 2 - варианта за тегава смяна, като с червените кръгчета съм означил, мястото на захващане, което се пада плътно под стойката за батерията и заради което се налага махането и при смяна. Един вид - всички сме прави . Извинения за подвеждането от моя страна.

                            Добавка - снимка 3, спомен от смяната на скоростите ми, където идеално се вижда вариант 2...

                            Attached Files
                            Last edited by TRENDi; d.m.y г., 13:03. Основание: Добавка
                            75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                            155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                            FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                            Мненията са като задниците - всеки си има!

                            Comment


                            • #29
                              Благодаря на колегат TRENDI! По моите спомени също беше по този начин и затова се включих в темата. Добре е , че си отложих срещата с канала и навирането под колата(което винаги е полезно). Не искам да се зачждам , но наистина не е колегиално да се дават съвети и то със такава сигурност, от хора , които не са напълно убедени , че мнението им е точно!
                              Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                              Comment


                              • #30
                                И аз благодаря на колегата TRENDI за уточнението.
                                Интересно, че на по-старите коли смяната поне на тази част е по-лесна!
                                Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
                                Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
                                "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
                                When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

                                Comment

                                Working...
                                X